maandag 23 oktober 2017

E-commerce Insights XL

De organisatie van E-commerce Insights schaalt op naar XL. De eerst volgende editie is op 9 november aanstaande en is nu al uitverkocht. Onderwerpen 2018 bekend.

E-commerce Insights programma 2017 en 2018: Conversie, User Experience en Personalisatie.

Op dit event, georganiseerd door Magento Commerce solution partner Guapa E-commerce, worden 250 bezoekers verwacht. Er is een dagprogramma gemaakt met 7 sprekers die dieper ingaan op de onderwerpen Conversie, User Experience en Personalisatie.

"Onze Keynote speaker gaat je meenemen in neuromarketing  "
- Mathijs Kok, CEO Guapa E-commerce en dagvoorzitter E-commerce Insights

De keynote spreker is Roderick Reichenbach van Braingineers neuromarketing met het onderwerp: "Next Generation usability onderzoek - breinmeting voor exponentiële klantbeleving en conversie".

XL-versie succesvol
De nieuwe XL opzet lijkt succesvol omdat ver voor de datum de tickets al uitverkocht zijn. Ik heb een early-bird ticket voor dit event dat plaatsvindt op 9 november aanstaande in de Jaarbeurs in Utrecht. Ten opzichte van de eerdere edities laat ik mij graag verrassen door de nieuwe opzet. De lunch en netwerkborrel zijn inbegrepen en kan dus aan mijn netwerk sleutelen.



Het verschil van deze 8e en eerste XL-editie met de eerdere versies is het grootschaliger karakter. Het is ten eerste een hele dag, het is toegankelijker voor iedereen die geïnteresseerd is in e-commerce omdat het in het midden van het land georganiseerd is (Utrecht) en het draagvlak wordt vergoot door meerdere sponsors en media partners zoals E-commerce News, Web Designer en Emerce.

In de toekomst wordt door de organisatie niet alleen gefocust op Nederland maar op e-commerce managers, marketing managers en directieleden uit de hele Benelux.

Nieuwe XL-edities 2018 bekend
Door het succes van E-commerce Insights en de toenemende belangstelling onder een bredere doelgroep die de ontwikkelingen rondom e-commerce willen volgen en hun kennis willen verdiepen heeft de organisatie de onderwerpen en de datum voor de 2 events in 2018 inmiddels bekend gemaakt. In Q2 staan Artificial Intelligence, Machine Learning, Virtual Reality en Augmented Reality op het programma en zal op 7 juni 2018 plaatsvinden in of rondom Utrecht (de exacte locatie volgt nog). In Q4 staan Blockchain, PWA en Payments op het programma.

E-commerce insights als platform
Inmiddels is dit event uitgegroeid tot een volwaardig platform voor e-commerce minded Benelux. Niet alleen voor de bezoekers maar ook voor de sprekers die hun kennis overdragen aan het juiste publiek. Het platform is een mooi moment voor kennisdeling en kennismaking en de moeite waard om te bezoeken. Alvast inschrijven voor E-commerce Insights XL 2018 kan hier: Tickets

Bekijk hier de Aftermovie >

Sponsoren E-commerce Insights 2017 en 2018: Spotler (MailPlus), Guapa, Sooqr, Wiqhit, Concept7, Bringineers en Matise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten