21 oktober 2016

Magento Club met de X-Factor

Als je een webshop wilt bouwen, state-of-the-art in Magento 2 en je gaat alleen akkoord met het beste, wie moet je dan hebben, waarom kies je voor een bepaalde club en waar kijk je dan naar?

Guapa BV Magento e-commerce Enterprise Solutions Leek Groningen

Tijdens mijn wandeltocht in e-commerceland bouw ik een nieuwe website in Magento 2. Ja ik weet het, we zijn één van de eersten en de gedachte leeft dan ook dat je beter kunt wachten totdat alle kinderziektes eruit zijn en dat alle API leveranciers hun connectors voor elkaar hebben. Ik hoor dit regelmatig maar ik zeg: Oneens!

Waarom Magento 2


Dit is de nieuwe norm. Innovatief, veiliger, sneller en is in een community en enterprise versie beschikbaar. Naast de volledige ondersteuning van responsive webdesign heeft Magento 2 standaard Varnish geïntegreerd waardoor de serverbelasting flink lager is. De vernieuwde interface is een stuk gebruiksvriendelijker en zo zijn er nog genoeg argumenten voor de overstap. Een nieuwe installatie is vereist.

Met wie stap je in


De ontwikkelingen gaan snel, de technieken worden steeds geavanceerder en het tempo steeds hoger. Dit kun je volgen en (aan)leren en dat doet Guapa BV als Magento partner en via hun eigen T.T.L -programma. Daar gaat het mij nu niet om. Een team wat alleen het beste resultaat voor de klant wil én daar zelf een kick van krijgt, moet je bouwen. Een bedrijfscultuur met de juiste mensen bij elkaar. De gedachte dat je kiest voor een webshop bouwer die jouw overtuigt dat hij de techniek beheerst is niet genoeg. Het team bepaalt het resultaat.

"Met je tong uit je mond binnen de lijntjes kleuren"
 
- Johan Spoelstra, lead developer bij Guapa BV

Core Values


Wat bepaalt de kracht van een team? Iets dat je gezamenlijk hebt, iets wat je verbindt, iets wat je niet precies kunt benoemen, maar wat er wél is. In teamsporten zie je prestaties die het individuele niveau overstijgen. Dat dus. Samen afspreken en aanvoelen waar je voor staat en daar voor gaan! Dus je kunt Magento partner zijn, je kunt zeggen dat je de beste bent in techniek, in design of marketing maar het team bepaald het eindresultaat. En om het beste eindresultaat te behalen heb je core values nodig.

De jaren dat ik met Guapa werk is er die meerwaarde, het idee dat we meer bereiken dan het individu, neerzetten wat we willen, maar hoe breng je dat onder woorden wat dat is? Er over nadenken, het zelf in je hoofd hebben, dat is mooi. Maar hoe breng je dat onder woorden? Dat kunnen de teamleden van Guapa het beste zelf.



Als ik deze nieuwe video bekijk dan zie je rust, ontspanning, focus, vastberadenheid, professionaliteit en vooral passie. De X-factor! De bedrijfscultuur van Guapa BV geeft mij zekerheid, continuïteit, plezier in mijn werk en is de basis voor verdere (internationale) groei. Ondertussen bouwen wij de Magento 2 webshops die ik voor ogen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten