08 juli 2010

KINDERWAGEN TEST :: AUDI A3 LATINIQUE PROOF!

Kinderwagen in auto
Ik heb mijn auto naar de garage gebracht vanwege een probleem met de verlichting. Bij herhaling gingen de koplampen kapot en ik was hiervoor al een aantal keren terug geweest.

Zo nu ook weer en tot mijn verbazing krijg ik een wel heel luxe vervangauto mee. Een hagelnieuwe Audi A3 Cabriolet en dan ook nog in S-line uitvoering. Komt er nog bij dat het 25 graden is, dus hup het "dak gaat eraf". Nu wil het dat ik zelf helemaal niet zoveel met auto's heb, behalve dat ze veilig en betrouwbaar moeten zijn, maar dit was toch leuk voor een dagje. 

Kinderwagen in kofferbakIk zou geen Koelstra zijn als ik mijn kans niet schoon zag om deze auto te testen of deze wel "Latinique-proof" is. De kofferruimte oogt namelijk wel erg klein. Die cabrio-kap moet toch ergens heen als hij open is. Een kleinere kofferruimte is gebruikelijk bij vrijwel alle cabriolet uitvoeringen. Dus de proef op de som.

Latinique ingevouwen, deze gaat overigens net zo makkelijk automatisch open en dicht als de kap van deze Audi Cabrio, en in de kofferbak ermee. Zie daar, het past perfect! Er is zelfs voldoende ruimte over om nog andere bagage mee te nemen.

Resultaat test: Geslaagd! Deze auto is Latinique proof!

Gelukkig hebben ze dit keer de oorzaak van mijn probleem met de verlichting ontdekt en konden ze het oplossen. Audi A3 Cabrio S-Line terug naar de garage gebracht en ik kan weer lekker verder rijden met een vast dak en airco. Wel zo comfortabel met dit warme weer vind ik. Ben benieuwd welke leenauto er volgende keer klaar staat om te onderwerpen aan de "Latinique-proof" test.

Wil je de afmetingen weten van de Latinique kinderwagen, dan kun je het pdf-bestand met specificaties downloaden op de website van Koelstra. Klik hier (link werkt niet meer [Red.]) en kijk onderaan de pagina.

Lees ook: Hoe kies je een nieuwe kinderwagen

1 opmerking:

  1. De Latinique past ook in de kofferbak van de Fiat 500, klik maar eens op de volgene link voor een foto: http://on.fb.me/comKeN

    BeantwoordenVerwijderen